Létáme z Ostravy do celého světa

Létáme z Ostravy do celého světa

Více info
Málaga letecky z Ostravy

Málaga letecky z Ostravy

Více info
Vyberte si svou dovolenou už nyní!

Vyberte si svou dovolenou už nyní!

Více info
Létejte pracOVAt z Ostravy do celého světa!

Létejte pracOVAt z Ostravy do celého světa!

Více info
09:55
BTI011
Riga
Více info
09:55
BTI011
Riga
Plánovaný čas
09.05.2024 09:55
Typ letadla
BCS1
10:10
TVS1341
HURGHADA
Více info
10:10
TVS1341
HURGHADA
Plánovaný čas
09.05.2024 10:10
Typ letadla
739
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
09.05.2024 11:30
Typ letadla
A320
10:35
BTI012
Riga
 – NÁSTUP 10:20
Více info i
10:35
BTI012
Riga
NÁSTUP 10:20
Plánovaný čas
09.05.2024 10:35
Typ letadla
BCS1
09:55
BTI011
Riga
Více info
09:55
BTI011
Riga
Plánovaný čas
09.05.2024 09:55
Typ letadla
BCS1
10:10
TVS1341
HURGHADA
Více info
10:10
TVS1341
HURGHADA
Plánovaný čas
09.05.2024 10:10
Typ letadla
739
10:35
BTI012
Riga
 – NÁSTUP 10:20
Více info i
10:35
BTI012
Riga
NÁSTUP 10:20
Plánovaný čas
09.05.2024 10:35
Typ letadla
BCS1
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
09.05.2024 11:30
Typ letadla
A320

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit