Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
Vyberte si svou dovolenou už nyní!

Vyberte si svou dovolenou už nyní!

Více info
Parkujte levně přímo na letišti

Parkujte levně přímo na letišti

Více info
23:55
TVS1317
Korfu/Kerkyra
Více info
23:55
TVS1317
Korfu/Kerkyra
Plánovaný čas
04.07.2022 23:55
Typ letadla
B738
19:10
TVS1316
Korfu/Kerkyra
 – POSTUPUJTE DO GATE B3, ODBAVENÍ, GATE OTEVŘEN, NÁSTUP 18:55
Více info i
19:10
TVS1316
Korfu/Kerkyra
POSTUPUJTE DO GATE B3, ODBAVENÍ, GATE OTEVŘEN, NÁSTUP 18:55
Plánovaný čas
04.07.2022 19:10
Typ letadla
B738
05:00
TVS2654
Antalya
 – NÁSTUP 04:45
Více info i
05:00
TVS2654
Antalya
NÁSTUP 04:45
Plánovaný čas
05.07.2022 05:00
Typ letadla
B738
19:10
TVS1316
Korfu/Kerkyra
 – POSTUPUJTE DO GATE B3, ODBAVENÍ, GATE OTEVŘEN, NÁSTUP 18:55
Více info i
19:10
TVS1316
Korfu/Kerkyra
POSTUPUJTE DO GATE B3, ODBAVENÍ, GATE OTEVŘEN, NÁSTUP 18:55
Plánovaný čas
04.07.2022 19:10
Typ letadla
B738
23:55
TVS1317
Korfu/Kerkyra
Více info
23:55
TVS1317
Korfu/Kerkyra
Plánovaný čas
04.07.2022 23:55
Typ letadla
B738
05:00
TVS2654
Antalya
 – NÁSTUP 04:45
Více info i
05:00
TVS2654
Antalya
NÁSTUP 04:45
Plánovaný čas
05.07.2022 05:00
Typ letadla
B738

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit