Ostrava-Londýn opět od 19.6.

Ostrava-Londýn opět od 19.6.

Více info
Parkujte levně přímo na letišti

Parkujte levně přímo na letišti

Více info
Připravte se na léto

Připravte se na léto

Více info
Objevujte krásy Soluně

Objevujte krásy Soluně

Více info
Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
16:55
TVS1387
Varna
Více info
16:55
TVS1387
Varna
Plánovaný čas
15.06.2021 16:55
Typ letadla
B738
18:25
TVS1327
Kos
Více info
18:25
TVS1327
Kos
Plánovaný čas
15.06.2021 18:25
Typ letadla
B738
12:15
TVS1386
Varna
Více info
12:15
TVS1386
Varna
Plánovaný čas
15.06.2021 12:15
Typ letadla
B738
19:15
TVS1326
Kos
Více info
19:15
TVS1326
Kos
Plánovaný čas
15.06.2021 19:15
Typ letadla
B738
12:15
TVS1386
Varna
Více info
12:15
TVS1386
Varna
Plánovaný čas
15.06.2021 12:15
Typ letadla
B738
16:55
TVS1387
Varna
Více info
16:55
TVS1387
Varna
Plánovaný čas
15.06.2021 16:55
Typ letadla
B738
18:25
TVS1327
Kos
Více info
18:25
TVS1327
Kos
Plánovaný čas
15.06.2021 18:25
Typ letadla
B738
19:15
TVS1326
Kos
Více info
19:15
TVS1326
Kos
Plánovaný čas
15.06.2021 19:15
Typ letadla
B738

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit