Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
Vyberte si svou dovolenou!

Vyberte si svou dovolenou!

Více info
UPOZORNĚNÍ PRO CESTUJÍCÍ: Z důvodu výstavby kruhového objezdu v obci Mošnov došlo k dopravnímu omezení na příjezdové cestě k letišti. Při příjezdu na letiště prosím počítejte s dostatečnou časovou…
11:15
TVS1311
RHODES
Více info
11:15
TVS1311
RHODES
Plánovaný čas
08.06.2023 11:15
Typ letadla
A320
11:30
TVS1400
BRNO
Více info
11:30
TVS1400
BRNO
Plánovaný čas
08.06.2023 11:30
Typ letadla
B738
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
08.06.2023 11:30
Typ letadla
A320
12:15
TVS1400
HERAKLION
 – NÁSTUP 12:00
Více info i
12:15
TVS1400
HERAKLION
NÁSTUP 12:00
Plánovaný čas
08.06.2023 12:15
Typ letadla
B738
11:15
TVS1311
RHODES
Více info
11:15
TVS1311
RHODES
Plánovaný čas
08.06.2023 11:15
Typ letadla
A320
11:30
TVS1400
BRNO
Více info
11:30
TVS1400
BRNO
Plánovaný čas
08.06.2023 11:30
Typ letadla
B738
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
08.06.2023 11:30
Typ letadla
A320
12:15
TVS1400
HERAKLION
 – NÁSTUP 12:00
Více info i
12:15
TVS1400
HERAKLION
NÁSTUP 12:00
Plánovaný čas
08.06.2023 12:15
Typ letadla
B738

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit