Ostrava-Londýn 2 x týdně

Ostrava-Londýn 2 x týdně

Více info
Parkujte levně přímo na letišti

Parkujte levně přímo na letišti

Více info
Užijte si léto

Užijte si léto

Více info
Objevujte krásy Soluně

Objevujte krásy Soluně

Více info
Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
Nezapomeňte před svým návratem do České republiky vyplnit PŘÍJEZDOVÝ FORMULÁŘ. Více informací zde.
11:15
TVS1393
Antalya
Více info
11:15
TVS1393
Antalya
Plánovaný čas
26.09.2021 11:15
Typ letadla
B738
11:50
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:50
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
26.09.2021 11:50
Typ letadla
B738
05:00
TVS1392
Antalya
 – NÁSTUP 04:45
Více info i
05:00
TVS1392
Antalya
NÁSTUP 04:45
Plánovaný čas
26.09.2021 05:00
Typ letadla
B738
12:20
TVS1302
HERAKLION
 – NÁSTUP 12:05
Více info i
12:20
TVS1302
HERAKLION
NÁSTUP 12:05
Plánovaný čas
26.09.2021 12:20
Typ letadla
B738
05:00
TVS1392
Antalya
 – NÁSTUP 04:45
Více info i
05:00
TVS1392
Antalya
NÁSTUP 04:45
Plánovaný čas
26.09.2021 05:00
Typ letadla
B738
11:15
TVS1393
Antalya
Více info
11:15
TVS1393
Antalya
Plánovaný čas
26.09.2021 11:15
Typ letadla
B738
11:50
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:50
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
26.09.2021 11:50
Typ letadla
B738
12:20
TVS1302
HERAKLION
 – NÁSTUP 12:05
Více info i
12:20
TVS1302
HERAKLION
NÁSTUP 12:05
Plánovaný čas
26.09.2021 12:20
Typ letadla
B738

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit