Létáme z Ostravy do celého světa

Létáme z Ostravy do celého světa

Více info
Málaga letecky z Ostravy

Málaga letecky z Ostravy

Více info
Užijte si léto naplno!

Užijte si léto naplno!

Více info
Létejte po světě za akční ceny!

Létejte po světě za akční ceny!

Více info
16:45
TVS2925
BURGAS
Více info
16:45
TVS2925
BURGAS
Plánovaný čas
12.09.2024 16:45
Typ letadla
A320
17:30
TVS2361
KAVALA
Více info
17:30
TVS2361
KAVALA
Plánovaný čas
12.09.2024 17:30
Typ letadla
B738
18:20
TVS1303
HERAKLION
Více info
18:20
TVS1303
HERAKLION
Plánovaný čas
12.09.2024 18:20
Typ letadla
B738
17:50
TVS2798
Djerba
 – NÁSTUP 17:35, Přes Enfidha
Více info i
17:50
TVS2798
Djerba
NÁSTUP 17:35, Přes Enfidha
Plánovaný čas
12.09.2024 17:50
Typ letadla
A320
16:45
TVS2925
BURGAS
Více info
16:45
TVS2925
BURGAS
Plánovaný čas
12.09.2024 16:45
Typ letadla
A320
17:30
TVS2361
KAVALA
Více info
17:30
TVS2361
KAVALA
Plánovaný čas
12.09.2024 17:30
Typ letadla
B738
17:50
TVS2798
Djerba
 – NÁSTUP 17:35, Přes Enfidha
Více info i
17:50
TVS2798
Djerba
NÁSTUP 17:35, Přes Enfidha
Plánovaný čas
12.09.2024 17:50
Typ letadla
A320
18:20
TVS1303
HERAKLION
Více info
18:20
TVS1303
HERAKLION
Plánovaný čas
12.09.2024 18:20
Typ letadla
B738

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit